ویدئو| رأی‌اولی‌ها و نخستین تجربه سرنوشت‌سازی ستاد مادران ایران در مشهد راه اندازی شد مراسم افتتاحیه مراکز گردشگری سلامت و کتابخانه‌های هتلی برگزار شد انجام کلیه خدمات گردشگری خانواده معزز شاهد و ایثارگر از طریق سامانه شاهد سیر نگاه شرع، قانون و عرف به مشارکت سیاسی بانوان در جامعه ایران ۷۰درصد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانوان هستند دعوت از خیرین برای حمایت از فرزندان زنان زندانی سقوط دختر ۱۲ ساله مشهدی از پنجره توالت! ویدئو | چهل روز گذشت | نظر مردم درباره عملکرد شهید رئیسی بانوی دونده ایرانی سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گرفت فرزندپروری ذاتی است یا اکتسابی؟ سند جهانی جنبش تعهد به خانواده رونمایی شد| ارتقای جایگاه بانوان شاغل در دولت سیزدهم سیب زمینی درونت را نادیده بگیر حال خوش دختران هفت‌ساله تا مادربزرگ‌های نودساله در کافه بازی ویژه بانوان پادکست | نخستین بانوی ایرانی مدال‌آور پارالمپیک ۲۰۰۰ سیدنی در مشهد اهمیت نقش بانوان در ساختار مدیریتی کشور آزادی ۶ زندانی توسط خدمه خواهر کفشداری حرم مطهر رضوی مربی کونگ‌فوکاری که رویای بیست دختر نوجوان حاشیه شهر مشهد را محقق کرد ۸۰ درصد کمک هزینه تحصیلی دختران مددجو توسط بهزیستی پرداخت می‌شود برگزاری کلاس‌های تابستانی «محیا نو» با رویکرد تربیتی نوجوانان در مشهد آغاز به‌کار اولین دوره مهارتی‌آموزشی دختران نوجوان در مشهد
سرخط خبرها
مادر مشهدی در هفته سی و سوم بارداری صاحب ۴ فرزند دختر شد

مادر مشهدی در هفته سی و سوم بارداری صاحب ۴ فرزند دختر شد

  • کد خبر: ۲۳۱۳۶۲
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در بیمارستان قائم (عج) مشهد یک خانواده صاحب چهار نوزاد دختر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد پهلوان‌کاشی اظهار کرد: مادر این نوزادان که با وضعیت استثنایی چهار قلویی مواجه بود، در هفته ۳۳ بارداری به دلیل وضعیت اورژانسی به این بیمارستان مراجعه کرد.

وی گفت: خانم دکتر تارا به همراه تیم پزشکی بیمارستان قائم مشهد، با عملی فوری و ماهرانه نهایت دلسوزی و مهارت خود را به کار گرفتند و چهار فرزند دختر را با سلامت به دنیا آوردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این نوزادان توسط پزشکان و متخصصین در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت نظر گرفته شده‌اند تا از کامل‌ترین مراقبت‌ها برخوردار شوند.

پهلوان‌کاشی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به سیاست‌های دلگرم‌کننده دولت شهید آیت الله رئیسی، هزینه‌های درمانی این نوزادان برای خانواده‌ها رایگان است.

وی در پایان از تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط خواست که حمایت‌های خود را از این خانواده افزایش دهند تا دست در دست هم، شرایط زندگی بهتر و آرامش بیشتری را برای آنها فراهم آوریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.